Bilderna från majbrasan...

Hej! :)
förlåt för jag inte har lagt ut nåt!!
Jag skulle ju lägga ut bilderna från majbrasan för 3-4 dagar sen, men jag har inte
hunnit så här kommer dom :D


Utanpå ↑↑                 Innuti ↓↓

Övervåning eller vad man ska säga              Nere, det finns små svarta kattungar
Kattungarna satt och glodde på oss när vi kom in, men sen när vi hämtade mobilen så
försvann don direkt :/


Vi gick en på den här vägen, vick förbi den ↑ äckliga vattnet och sen gick vi in
bland träden för vi såg två bilar  ↓  ↓

Det finns en lada eller nåt hus, nästan igemte bilarna, men det glömde
jag ta kort på. Sen gick vi till brasan.


Tog två bilder :)
Det fanns en lagårds hus där det har funnits djur, men nån har köpt den av
farfar, vi skulle fråga men han försvann  och det fanns ett hus där min pappa bodde
när han var liten men det har nån också köpt :/

Jag, Alice och Alvida spela spel inne i ett hus där vi fikatde och sånt :D
nu ska jag snart gå och lägga mig för jag är lite trött.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0