Äntligen Hemma!!

Hej! :)
Jag kom hem igår, men jag orka inte blogga, hehe :)
Vi har spelat badminton (världens dåligaste rack, för bollen fasna i den), och så har vi spelat
krocket (det var roligt).

Huset ser ut så här ↓ ↓


Sidan

Framifrån

På kvällen titta vi på filmer, jag kommer ihåg några ↓ ↓





'
Det var några filmer till, men kommer inte på vad dom heter :(

Sen har vi varit på stranden ↓ ↓




Jag hitta jätte många snäckor (många mer än på bilden)

Jag hitta en stor snäcka, men det var lite äcklig så jag tog inte
med mig den.


Jag hitta en konstig snäcka.


När vi badade såg vi en manet, sofie och jag tror den var död,
men vet inte riktigt.


Jag tog denhär bilden när vi åkte hem och jag tycker bilder
blir fina när det är lite ljust och mörkt.

Nu ska jag gå och äta lite, men jag lägger ut snart :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0