Bilderna

Hej! :)
här är bilderna :) 

                        
 Vi åkte dit med silja galaxy och hem med silja symphony    

När vi åkte dit, så köpte vi... 

 ,  ,  
En film                Jag köpte en      och så köpte 
                                 kofta              vi lysrör  

när vi var där...                     


 
så gick vi på ett köpcenter som heter jumbo och där inne ligger flamingo spa

 

När vi åkte hem, så köpte vi...

 ,  , och godis, vi kan ha köpt nåt mer
ett kortspel           nåt nagellack          men jag kommer inte på det nu.  

 Jag köpte den här också,
men jag vet inte vart.

Förlåt för jag inte lade ut tidigare på dagen.

Kommentera gärna :)


Kommentarer
Postat av: || BellaTheAsianOne ||

Bella är tillbaka i bloggen igen efter en veckas bloggpaus av brist på internet ? hahha



allt bra då ? :d <3

2011-01-10 @ 12:48:17
URL: http://bellahuuynh.blogg.se/
Postat av: Angelica

fin blogg:)

2011-01-19 @ 14:12:22
URL: http://stylebyang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0