Svar på frågestunden!

Här är alla svar på frågorna :)



Vad fick dig att börja blogga?
- Min storasyster började blogga och då tyckte
jag det såg kul ut så jag gjorde en blogg.


Har du någon/några favorit bloggar?
-Nee, jag gillar allas bloggar :) 


Favorit mat?
-Kyckling i sås och potatis.


Favorit frukt?
-Det är nog äpple päron och clementin.


Bästa med sommaren?
-Det är varmt och skönt.


Bästa med vintern?
-Att det är snö.


Vad gillar du för glass?
-Jag gillar choklad,vanilj,polka och daim glass.


Vad gillar du för godis?
-Jag gillar choklad,zoo,daim,marianne,lakris och
kanske nåt mer men jag kommer inte på det nu.


Vad gillar du för djur?
-Jag gillar koalor, hundar, hamstrar, kattbjörnar,
sköldpaddor, kaniner, pingviner, vargar, delfiner
och igelkottar. 


Hur många läsare har du ungefär?
-Jag har 20-130 läsare ungefär.


När började du blogga?
-Jag började blogga 30 juni 2010.


Hur många djur har du och vilka?
-Jag har 2 hundar.


 Det tog lite lånt tid att skriva. :) 





Kommentarer
Postat av: Sandra Lindholm

sv: tack så jätte mycket :)

2011-01-03 @ 10:04:57
URL: http://ssssunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0