Klara

Nu har jag fyllt i allt och nu är dom klara. Jag tycker dom
vart jättefina på dig, men det är om du tycker det! :)
Dom är finare i verkligheten! :)
(Thewaytosucess.wordpress.com)


Den och...


den.      (thewaytosucess.wordpress.com)     Jag ritade två bilder
på dig för jag viste inte om du ville att jag skulle rita med glasögon
eller utan :) och så var du fin på båda.

Kommentera gärna vad du tycker om bilderna och självklart ni
andra som tittar på min blogg också! :)

Om du vill att jag ska skicka bilderna på posten så behöver jag din
hemadress och skriv din adressen till   [email protected]   så
skriver jag på bloggen när jag har skickat dom
(kommentera på något inlägg om du skickar din adress)

Kommentera gärna :)

Kommentarer
Postat av: becca a

tack så jättemycket!!! Jag lägger ut dem på min blogg imorgon:) du är bäst!tacktacktack

2011-04-08 @ 19:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0