Bilderna från jönköping

Här är bilderna..



Jag och Alice var inne i en stridsvagn, det stog så mycket folk framför
så jag tog en bild från google.



såhär ser det ut hos den som kör, det är bara en stol bakom.



Och hos den som skjuter. Jag skulle inte vilja sitta där för det
är som en metall stol eller nåt, ni ser på bilden över.

Jag tog kort på nån cool bil.





(baklucka) över och under den här texten.



jag tog kort på en limousine.




(min syster ville inte vara med på bild)


Och så tog jag kort på den här bilen

fick ingen bättre bild


Jag tog ett kort när vi åkte ner med rulltrappan och där på syns
lite bilar.


Så det var alla bilder, det var mycke mycke mycket mera bilar
än bilderna jag tog!! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0