Glömde lägga ut lite saker förut

Nu har jag kommit hem. Förut glömde jag att 
lägga ut 3 saker som jag fick i julklapp.

 
Ett halsband med den här
söta figuren på

 
Ett till spel

 
Och ett lego hus.




Igår var jag ju på marieberg och då köpte
jag en bok.

 
Den heter Vampyrater och den är
från 12 år.

Det handlar om 2 tvillingar som heter Grace och connor. Dom skiljs åt i
en våldsam storm som förstörde deras båt dom var på. Connor blir upplockad
av ett förbipasserande skepp som är ett piratskepp. Grace vaknar upp på ett
mystiskt fartyg. Hon hålls inlåst och måste lita till att den gåtfulla kaptenen vill
henne väl, och inte törstar efter hennes blod.
Grace och Connor hoppas på att återförenas, men ett helt hav ligger emellan
dom.


Kommentera gärna :) :)


Kommentarer
Postat av: ♥ Mallan Brallan ♥

allt bra? ^^

2010-12-28 @ 14:40:40
URL: http://mallanbrallans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0